ONLINE MARKETING
Az online marketing eszközök közül az NMSNet is tud Önnek segíteni az ügyfélszerzésben és Internetes láthatóságban, mint pl:
- Önnek fizetnek hirdetések megjelenítéséért (Google AdSense)
- Blog
- E-mail marketing és hírlevél
- Gerilla marketing & vírus marketing
- Keresőmarketing (Google AdWords)
- Közösségi média marketing (social marketing)
- Linkmarketing
- Webanalitika (Google Analytics)
- Wiki
- Banner hirdetések
- Fórum
- Hírek RSS-ben
- Sajtóközlemények
A természetes keresési találatokat az AdWords fizetett linkek egészítik ki a böngészőben keresők számára, oly módon, hogy pénzért vehetünk konkrét céllal rendelkező látogatót. Az AdWords egy igen komplex rendszer, egy jól felépített kampány vagy kampány-rendszer olcsó elérést biztosít cégünknek, amivel hatalmas előrelépést tehetünk a piacon. Ebből következve pedig lépéselőnyben vagyunk a konkurenciával szemben.
GOOGLE ADWORDS
GOOGLE KULCSSZAVAS KAMPÁNYOK
Azonnali online marketing hatás: fizetett hivatkozás - PPC, CPC (Pay Per Click, Cost Per Click). A fizetett, keresésre megjelenő találatok rendszere egy előre feltöltött keret alapján működik: napi, havi és akár kattintási limittel. A hirdető maga határozza meg a költségkeretét, az egy fő elérésére jutó összeg (túlnyomórészt 10-200 Ft) az egyik legjobb ár-érték aránnyal bír az online marketing világában és rendkívül jól nyomon követhető vásárló / látogató képet adnak a honlap közönségéről, s olyan embereket is elér, akik más reklám által nem kapnak információt a cégről, illetve tökéletesen kiegészít más marketing tevékenységet. Az online marketing egyre nagyobb szeletet hasít ki a marketing mixből, alkalmazása alapkövetelmény, akár egy "jó" honlap. Egy jó honlaphoz pedig elengedhetetlen a webanalitika, mint kötelező kiegészítő társ, a Google Analytics.
Az AdWords a Google keresőben megjelenő kattintás alapú hirdetési rendszer. Meghatározható napi és havi szinten, hogy mennyit vagyunk hajlandóak fizetni egy kampányért, illetve egyetlen kattintásért. A megjelenés kulcsszavak alapján történik, az árakat a piaci verseny, valamint ügyességünk (hirdetés relevancia) határozza meg. Lehetőség van kontinens, ország, nyelv, város szintű pozicionálásra és napi időszaki beállításra is. Egyedi beállítási rendszer, rugalmas AdWords megoldások!
A hirdetés a jobb oldalon vagy az oldal tetején, sárga kiemeléssel jelenik meg, mint szponzorált link. Az elhelyezkedés a Google értékelésétől függ, mennyire tartja "jónak" hirdetésünket. A Google AdWords segítségével azonnal megjelenhetünk az első oldalon, tehát láthatóvá válik hirdetésünk és oldalunk. Remekül kiegészíti a természetes listázást (lásd: honlap optimalizálás & keresőoptimalizálás)
KAMPÁNYÉPÍTÉS - SZÖVEGÍRÁS
Kreatív és optimalizált reklám szövegek írása, cégprofil alapján kampányok részegységekre való bontással, kulcsszó-analízis, konkurencia-figyelés, piaci verseny hatékony beállítása. Minél magasabb az átkattintások elérése, minél alacsonyabb egy főre/kattintásra jutó költséggel. A Google a profin beállított kampányokat alacsonyabb költséggel honorálja, míg a rosszul üzemeltetett és alacsony relevanciával működő kampányokat bünteti – azaz magasabb összeggel jutalmazza.
KEZELÉS, KARBANTARTÁS, KIMUTATÁS
Kampányainkról, látogatottságunkról komplex statisztika segítségével kaphatunk hatalmas és részletes kimutatásokat. Karbantartással, folyamatos finomhangolásokkal, mindig a lehető legtöbb hozható ki online marketing tevékenységeinkből, kampányainkból.
ÜGYFÉLKONVERTÁLÁS, ROI (RETURN OF INVESTMENT)
konkurencia előtt "bármi áron" – · Az oldalakra érkező látogatók minél nagyobb arányban konvertálódjanak valós ügyfelekké, elégedett látogatókká, a releváns, informatív tartalom megfelelő strukturálásával.
CÉLÉRTÉKEK, KONVERZIÓK MEGHATÁROZÁSA
A látogatók honlapunkon különböző célokat hajtanak végre. Vásárolnak, feliratkoznak, ajánlatot kérnek, letöltenek... Megadhatunk bizonyos célértékeket, amiket nyomon követhetünk folyamatosan és kielemezhetjük, kalkulálhatjuk online marketing hatásosságunkat.
NICHE - PIACI RÉS KERESÉSE
Érdemes külön figyelmet szentelni az ún. niche-kre is. Kérésére monitorozzuk az Internetet és átfogó képet készítünk a piaci verseny Ön által érdekes helyzetéről. Ha találunk piaci rést, esetleg réseket, akkor azt érdemes meglovagolni, kihasználni ennek előnyeit. Lépjen időben az NMSNet segítségével!
GOOGLE ANALYTICS
A keresőkben elért eredményeink tökéletesen mérhetőek a Google Analytics program által, legyen szó organikus találatról, fizetett találatról, hivatkozó oldalról vagy direkt találatról. Mérhetünk szűrések alapján (pl. idő, terület, nyelv...), megtudhatjuk honnan, mennyien és mi által, milyen kulcsszavakkal találtak ránk. Kielemezhetjük a látogatók szokásait és keresési preferenciáit. Megtudhatjuk, hogy mely oldalainkat mennyi ideig böngészték, melyik aloldalról léptek ki és be, valamint a legnépszerűbb és legkevésbé népszerűbb tartalmakról is teljes képet kapunk. Egyszóval mindenre megvan a válasz az analitika által, s ez legfőképpen a fizetett kampányaink nyomonkövetése által jövedelmezőségben is megjelenik – hiszen ezáltal is állíthatunk az AdWords kampányok beállításain.
GOOGLE ADWORDS - PPC
Kattintás alapú online marketing, kereső marketing. Komplett kampányok tervezését, beállítását és nyomon követését vállaljuk.
GOOGLE ANALYTICS
Honlap analitika, statisztika. Online marketing tevékenységét és mindennemű honlapjával kapcsolatos statisztikát megkap, teljes körű elemzéssel. Integráljuk honlapjába, beállításokat elvégezzük és megtanítjuk a megfelelő kezelésére. A Google Analytics ingyenes program, használatát rövid időn belül megtanulja bárki. Készséggel segítünk ebben Önnek, betanítási szolgáltatásunk ingyenes.
EGYÉB ONLINE MARKETING SZOLGÁLTATÁSAINK
Google AdSense - Önnek fizetnek hirdetések megjelenítéséért
Blog - legyen interaktív, ossza meg közösségben terrmékeit, szolgáltatásait, véleményét. Bővebben a megosztás & web 2.0 menüpontban olvashat a honlapjába integrált blog lehetőségeiről.
E-mail marketing - bővebben az e-mail marketing menüpontban olvashat szolgáltatásunkról.
Facebook integráció - használja ki az egyik legújabb online marketing lehetőséget. Integrálja a Facebook alkalmazást honlapjába. Használja ki a közösségi háló erejét, használja információ terjesztésre, termék vagy szolgáltatás népszerűsítésre. Twitteljen, ossza meg honlapja tartalmát, híreit...
Gerilla marketing és vírus marketing - Bármilyen szolgáltatást vagy terméket hatékony kommunikációval továbbíthatjuk az internetes társadalom felé. A marketingkommunikációnak e típusa során egy reklámüzenet továbbítása történik a fogyasztók felé, azokat ösztönözve annak továbbítására saját akaratukból, mert az üzenet megdöbbentő, vicces, gusztustalan - egyszerűen különleges.
Linképítés, linkmarketing - a PageRank mutató jelzi honlapja Google által mért kompetenciáját, relevanciáját, link-kiépítettségét. Monitoroz a Google keresőrobot honlapján, méri és számolja a bejövő és kimenő linkeket. Az NMSNet linképítő csomagokat kínál Önnek, hogy minél előrébb kerüljön az Interneten a keresőkben és minél inkább látható legyen honlapja.
RSS hírek - az RSS megkíméli a felhasználókat attól, hogy az ilyen megoldást használó weboldalakat rendszeresen kelljen látogatniuk az új tartalom ellenőrzése miatt a felhasználóknak vagy levélben várjunk értesítésről. Egy feed (olvasó) program képes megjeleníteni a frissített tartalmat, cikkeket. Nem kell minden nap meglátogatni ritkábban frissülő honlapokat.
Wiki - hipertext rendszerek egyik fajtája, olyan webhely, mint a wikipedia, ami lehetővé teszi, hogy bárki a honlaphoz új tartalmakat adjon, szerkesszen, illetve módosítson.
VÁRJUK MEGRENDELÉSEIKET ITT